Vyplacení zůstatku
Pro vyplacení zůstatku se přihlaste pomocí formuláře vpravo. Po přihlášení zadejte číslo účtu, na který Vám bude případný zůstatek na UEP účtu zaslán.
Zpracování zůstatků a vyúčtování provozu služby bude probíhat do 31. 7. 2024, je tedy možné, že se uvedený zůstatek do té doby může ještě změnit.
Vážení studující,
v návaznosti na digitalizaci kartového systému a rostoucí náklady spojené se splněním aktuálních požadavků na bezpečnost platebních karet a údržbu systémů pro platební funkci Univerzitní Elektronické Peněženky (UEP) bude k 28. červnu 2024 ukončena platební funkce UEP u všech studentských karet.
Zachované funkce studentského průkazu:
Studentský průkaz bude nadále sloužit pro vstup do budov, přístup k tiskárnám a prokazování studentského statusu na ČZU.
Co tato změna znamená v konkrétních případech:
- Poslední den pro platbu UEP kartou je 28. června 2024.
- Nabití hotovostí je možné do 27. června 2024.
- Do jídelních a nápojových automatů v areálu ČZU je postupně doplňována možnost placení platební kartou.
- Změna zahrnuje přechod na platby hotovostí nebo osobními platebními kartami za stravování, kolejné, studijní poplatky, a další služby včetně tiskových a knihovních služeb v univerzitním areálu ČZU.
Platby ve stravovacích zařízeních od 1. července 2024:
- Ve vybraných stravovacích zařízeních (https://food.czu.cz) bude student prokazovat nárok na slevu pomocí studentského průkazu.
- Nově bude mít student nárok na následující dotaci: 14 teplých a 7 studených jídel za kalendářní týden.
- Slevu lze čerpat dle uvážení studujícího i nerovnoměrně (tj. i za méně než 7 kalendářních dní).
V případě dotazů týkajících se Univerzitní elektronické peněženky se obracejte na e-mailovou adresu: helpdesk@czu.cz, anebo na tel. linku 224 384 444.
Děkujeme za pochopení.
Ing. Jakub Kleindienst
kvestor