siluets border header
V IS Studium (na hrochovi) mám v Osobních údajích pod Studentským průkazem stav : „průkaz k vyzvednutí v pokladně na SICu“. Když ale přijdu na SIC, moji kartu tam nemají
Je možné, že se Vaše karta nachází mezi zatím nesetříděnými kartami a bude připravena další den.
Anebo se stav průkazu vztahuje ještě k Vaší předchozí kartě, kterou jste si nevyzvedl(a). To, že je Vaše nová karta připravena k vyzvednutí na SICu, pak z IS Studia nepoznáte.
Potom kontaktujte odd. Helpdesk, kde nezapomeňte uvést kromě příjmení a jména i další jednoznačný identifikátor, např. login.
Vyzvedl(a) jsem si novou kartu na SICu, vložil(a) jsem si na ni peníze, ale v menze moji kartu nemůžou přečíst.
Karta začíná platit až následující den po aktivaci (personalizaci). Pokud uplynulo od aktivace více dnů než jeden, a karta stále negunguje, kontaktujte odd. Helpdesk.
Chci si koupit zvýhodněný kupón MHD, a u výdejního místa v metru moji kartu nelze načíst.
Nová karta je akceptována zatím pouze na těchto pracovištích DPP:
  • Můstek B - výstup Jungmanovo nám.
  • Roztyly - okénko předprodeje č. 5
  • Florenc
  • Černý Most
  • Náměstí Míru
  • Háje
  • Nádraží Holešovice
  • Hradčanská - po otevření
  • Centrální dispečink - okénko předprodeje č. 5
  • Dejvická
  • I.P. Pavlova - okénko předprodeje č. 2
  • Vysočanská
  • Želivského
  • Anděl
  • Smíchovské nádraží
  • Zličín
Dobíjel(a) jsem si kartu hotovostí v automatu v menze a peníze se mi na kartě neobjevily.
Při dobíjení karty hotovostí se výjimečně může stát, že peníze zůstanou na virtuálním JUMBO účtu. Tento případ nastane, pokud automat nemůže navázat spojení se serverem a ověřit tak platnost karty, nebo v případě, že uživatel odebere kartu ze čtecího zařízení předčasně, před dokončením transakce. Při dalším načtení karty v automatech proto zvolte „Nabití do maxima“ či „Nabití z účtu“ a Vaše peníze se dostanou na kartu.
Karta mi nefunguje na vstupy do budov.
Kontaktujte odd. Helpdesk. Může být buď problém s Vaším UIČ v kolejním systému (jde-li o vstup na koleje). Nebo může být problém s chipem na Vaší kartě a to se většinou řeší výměnou karty.
Při nabíjení peněz na kartu mi automat nevydal stvrzenku o nabití částky, zároveň se mi na kartu částka nepřičetla.
Zkontrolujte, zda automat nehlásí, že je plný a nejde již vkládat další hotovost. Kontaktujte oddělení Helpdesk. Spolu s popisem problému nahlaste identifikační číslo Vaší karty.
Končím se studiem.
Při ukončení studa je potřeba, aby student navštívil pokladnu v budově SIC kde provede deaktivaci UEP, bude mu vrácena záloha (300,- Kč) a případný zůstatek na kartě. Při deaktivaci kartu student neodevzdává a může dále využívat licence ISIC dle její platnosti.
 
border footer